محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات من

سفر به شیراز

سلام دوستان امسال هم قصد سفر به استانهای سرسبز کشور عزیزمان را داشتیم . هفته اول که ایام فاطمیه بود و نمیشد زد بیرون. هفته دوم تعطیلات به پیشنهاد بابا راهی دیلم شدیم یکشب را در دیلم ماندیم . دیلم از شهرهای استان بوشهر است و تا شهر ما حدود 3 ساعت فاصله هست . برای این هم ما ساعت 3 بعد از ظهر حرکت کردیم تا شب را در دیلم بمانیم. شبهای ساحل بسیار زیباست . از محل اسکانمان تا ساخل راهی نبود و پیاده بطرف ساحل دیلم به راه افتادیم . یادم رفت بگم ساحل دیلم ماسه ای هستش و برای آب تنی و بازی در ماسه ها بسیار عالیه .شب خوبی بود هوا بارانی بود و نم نم باران بهاری می بارید شهر مملو از ازدهام مسافران نوروزی بود در هر گوشه از پار ها و ساحل رودخانه چادرهای ...

بندر صادراتی

باسلام امروز دوم فروردین نودو چهار بود ساعت 10 صبحت قرار شد جهت دیدن کشتی ها به بندر صادراتی برویم. ما از شب گذشته غذایمان را آماده کرده بودیم . مادرم  خورشت قیمه بار گذاشته بود و  بوی  آن در فضای اتاق پیچیده بود. دایی اکبر با ماشین که رسید داخل نیامد برای اینکه سریع تر راه بیافتیم. با کمک بابا و مامان وسایل لازم را در ماشین بابا گذاشتیم و سایل برای خوردن غذا در پارک ساحلی لازم بود. قرار بود بعد از دیدن بندر صادراتی  به پارک ساحلی که در همان  نزدیکی بود برویم و غذا را در آنجا نوش جان کنیم .دایی اکبر ماشین پراید خود را در منزلمان گذاشت و با 405 فرانسوی الاصل بابا(البته مدل 82  ) سوا...

تبریک سال نو

سلام دوستان من سال نو 1394 را به همه ی شما دوستان عزیز تبریک می گویم و سال خوبی را برای شما آرزو مندم . سال نو مبارک ...